April april

DATE 2009-04-01 TIME 14:45:13

Idag mina vänner gick jag upp 07.20 gjorde mig i ordning o
testade nya mascaran den va la sådär :/ fast dom flesta brukar
ju inte vara så bra i början ! sen försökte jag iaf väcka linus
han vakna nog inte på rätt sida, jääävulen va sur han va haha !
vi tog nio bussen till respektive :)

har precis varit uppe på sjuan o kollat på film nu när de är 'jämo'-vecka'
'jämnställdhets-vecka' vi såg på 'ett öga rött' faktiskt bra! men väldigt
djup o alla sa att de inte fanns någon handling, dom förstog nog inte
syftet med filmen haha! koko i colan :)

de är mkt som händer idag 1 april.
först är de ju; alla skämt!, pappa är hemma o ska va hemma i en vecka,
ska ringa till ett jobb jag sökte i strömstad, prata om resan seriöst
med klassen, ska betala räkningar, halvårsdag med linus<3
antagligen åka o köpa present till min lillebror som fyller i morgon.
så mkt o göra men så lite tid vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt.

har iaf redan pratat med klassen om resan, får se hur de blir ;/
fick inte reda på så mkt mer nu än va jag redan visste,
men vi kan iaf inte avboka resan, elr ah man kan ju låta bli att
följa med men man måste ändå betala 50% av resan ändå
för vi inte tog avbeställnings skydd. blir helt förvirrad när jag
tänker på de.. o thim mini shibby christian o kanske edward
ska inte med :S så jäkla dålig stil verkligen ! för vi sa att
alla som lämnade in den första tusenlappen ska med.
o inte ska ångra sig. o alla verkar få de till att de är niklas fel?
även om han har gjort ett dåligt jobb med att upplysa oss om allt
, väldigt dåligt jobb får jag lägga till, så visste alla att vi någon
gång skulle betala. o man betalar med pengar? dom verkar inte veta
bättre, för isånna fall hade dom vell fixat för sig så dom hade pengar
när den dagen kom att vi betela. så igentligen ska de ju inte spela
någon större roll om vi fick reda på de i januari att vi skulle betala
elr i för en vecka sen, man ska ju ha pengarna redo. orkar inte tänka
på de mer haha, blir bara sur! jag vet att jag tänker inte betala massa
pengar för att folk drar sig ur, de får dom som sviker göra!

nu ska ja grejja vidare,
puss o krääm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0