Sviken.. av mig själv

DATE 2009-04-23 TIME 18:26:31

Nu ligger jag i sängen som vanligt.. jenny (granne/klasskompis) skickade sms innan
o frågade om hon kunde låna en fotboll. så jag gick ut på balkongen
o kaste ner en boll, så frågade hon om jag skulle vara med.
"nej jag orkar verkligen inte" va mitt svar, trots att jag älskar o spela fotboll.
nu efter vi käkade gick jag o mamma ut på balkongen o röka..
då va dom här utanför o spela fotboll, min lillebror va oxå  med
o jennys syster? tror jag de är.. en liten kille till o jennys två killkompisar.
så frågade jenny igen om jag ville vara med o jag svarade likadant igen..
så hörde jag joy, ( min bror), säga "hon är datanörd" .. jahopp..

vet inte riktigt vart jag ville komma med detta inlägget, men antar
att jag skrev detta va för att visa alla hur jävla lat jag är :S
jag gör ju seriöst inget om dagarna? är med linus förstås, men vad gör vi ?
haha, ligger antingen här hos mig elr hemma hos han bänkade vid datorerna.
vad gör jag i skolan? jo sitter med min bärbara data.. fattar inte
hur jag har blivit så låst.. jag älskar att vara ute o göra saker.. men är aldrig
de, jag orkar inte.. o någonstanns inom mig säger de bara stopp.
vill bara gråta när jag säger nej till saker som jag egentligen älskar,
men varken har lust elr orkar göra. Jag lovade mig själv förra sommaren
att de aldrig skulle bli som den sommaren igen, rädd för allt, visa mig i bikini,
ha på mig bara linne o kjol, elr klänning, elr aah vilka sommarkläder som helst.
ist satt jag där med en stor t-shirt o mjukisbyxer? Jag lovade mig själv att ta tag
i mig själv till sommaren 09. träna äta nyttigare, få fastare o finare kropp..
gå hos någon psykolog, som kunde hjälpa mig påvägen, när allt blir för mkt.

men nu? jag ser precis likadan ut som förra sommaren, lika fet, lika låst.
om inte mer bunden o fetare.. har så jävla mkt ångest inför bulgarien så jag
tror jag spyr snart.. längtar efter de med såklart, de ska bli en underbar vecka!
men vill inte visa mig inför massa folk på stranden. ångest för att alla kommer
vara så mkt snyggare.. är rädd för att jag inte kommer "synas" att ingen lägger
märke till mig bland alla blonda, smala, vackra tjejer..blir ännu mer depprimerad
nu när jag skriver om allt.. känns som att allt skulle vara så mkt lättare om
jag bara hade födts med massa pengar.. men de har jag inte de heller..

puss o krääm

Kommentarer
Postat av: es

Becca du är skit fin ! Själv skulle ja döda för att se ut som du men tyvärr det går inte , var stolt hur du ser ut ! Jag hatar min kropp med klarar inte av att visa mig alls ! men ska vi säga det om du drar på kjol och nått fint linne å bikini så gör jag det åxå ;)

2009-04-23 @ 23:06:32
URL: http://missineees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0