Efter skolan

DATE 2009-04-28 TIME 19:41:36

så åkte jag hem så satt jag vid datan en stund, sen sov jag i typ en timme.
sen skrev Jenny på msn o frågade om jag ville med ut o gå ! Ja tack :D
så jag käkade o så tog jag med mig molly ut o mötte henne! vi var ute o
gick i ungefär 40 minuter ! hur skönt som helst verkligen.. de får vi göra oftare!!

sen hem snabbt packade o tog bussen till Linus nu har vi kollat på två avsnitt
av Exiled , haha så kul o se bratsen arbeta lite, dom klagar o lipar för minsta
lilla, de ger ju faktiskt en tankeställare till en själv oxå, hur bra vi faktiskt har de.

nu är Linus nere o gör mat till han, o jag ligger här o ska kolla runt på massa
bloggar som jag följer och kolla på sommarkläder, fan va mkt fint de finns..
speciellt på Ginatricot nu.. hittade även mitt tillgodo kvitto på 140 spänn på
Gina, så nu när studiebidraget kommer ska jag nog köpa något.. och även
försöka locka med Bengt med så får jag massa :D för han har ju lovat mig
att jag ska få åka in till överbny o shoppa någon dag nu innan bulgarien.
så jag får lite sommar kläder som jag verkligen behöver eftersom jag rensade
garderoben, har inget kvar haha!

uppdaterar säkert om en stund med lite bilder på kläder m.m som jag måste ha!
puss o krääm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0