Fantastic 4

DATE 2009-04-29 TIME 20:52:05

sitter hos Linus med Linn o Freddee.. roligt att vi hittar på något allihopa.
i morgon blir de fest :DD måste bara lösa alkohol problemet..
men Bengt sa att om de verkligen verkligen var kris så kunde jag ringa han..
men tror nog vi kan lösa de genom någon annan ! :)

Pratade även med Bengt innan o vi bestämmde att vi ska in till överby på
lördag o shoppa :DD längtar ihjäl mig.. o han betelar, de är de bästa,
o nu när jag vet att de finns så mkt som jag vill ha.. så hoppas jag
verkligen att de kommer bli en lyckad shopping-runda, med min favorit<3

nu ska jag ner o kolla på efterlyst med Linn-san-so ! så uppdaterar senare !
puss o krääm

Kommentarer
Postat av: fia

jag förstår dig. kan känna precis likadant. att man inte duger till någonting, är ful och trist osv! jag förstår mig inte på mig själv. ena dagen kan jag hoppa och skutta av lycka. nästa dag vill jag bara ligga och gråta under täcket, eller ännu värre bara döööö ;/ det är hemskt. men det är bara att försöka kämpa sig igenom det och tänka positivt. umgås med dom som får en må bra, och viktigast av allt; inte ta någon skit från någon!



bara säga till om du någon gång behöver prata. lyssnar alltid (:<3

2009-04-29 @ 21:31:24
URL: http://diarybyfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0