Grillning på skräcklan

DATE 2009-04-25 TIME 12:16:42

Blev lite ändrade planer igår, jag åkte inte till Linus, utan han kom hit iaf
vid halv sex.. då hade jag sminkat mig o duschat o sånt.. så blev de stress
jag torka håret fort.. plattade lite, så gick vi ner till kiosken och tog ut 166:-
och köpte ett cigg paket.. sen gick vi till min granne anette gav henne pengarna
så fick vi våra cider o öl som hon köpte till oss på systemet. efter vi fått de gick
vi bort till bussen.

istan gick vi bort till amigo, träffade på Anton o Rickard o någon mer,
så käkade dom, sen gick vi ner till skräcklan o mötte Jonte Emil Sven o Kenny.
satt på lekplatsen i "skeppet" o små drack lite..  sen efter vi suttit där nett tag
kom anton no rickard o en tjej till ner.. anton följde med oss andra bort till grillstället.
hann ta några bilder innan batteriet på min mobil dog.

 









Vi la en hel sop påse i grillgrejjen. efter kanske vi suttit där en halvtimme ungefär.
så satt jag o sven eld på skiten hah! brann riktigt bra (Y) sen kom de massa folk,
med musik o ved.. sen kom de mer folk o mer folk o mer folk o mer folk o mer folk,
vi va säkert runt 30 pers där i slutet.. aah som alla fester när man inte känner hälften
så satt man o snk med folk som man aldrig pratat med o timmarna gick.. helt plötsligt
var linus o typ alla andra jag känner borta.. försökte ringa dom från en telefon som jag
fick låna, men ingen svarade.

så jag tänkte att jag går upp till torget o ser om dom är där o fyllekäkar..
dessvärre var kioskerna stängda.. krus o johanna satt på en bänk så jag
gick till dom, undrade om dom sett  vart linus tagit vägen, de visste dom inte..
sen kom sven min vän.. krus o dom gick. jag testade ringa lite nummer men
INGEN svarade.. så jag o sven gick bort till bankomaten, jag tog ut MIN SISTA
HUNDRALAPP.. o så fick jag 15 kronor av sven..

så jag ringde taxin i taxi-telefonen... sen åkte jag hem o la mig o sov.
helvete vad ledsen o besviken jag va! satte mobilen på laddning o somna i princip direkt..



idag vaknade första gången av att linus ringde 6 på morgonen, minns inte
ens vad han sa.. något om att han o kenny hade blivit drogade o inte minns
något orkade inte prata va så jävla trött o om jag hade börjat  prata med han
vet jag att jag hade börjat lipa ännu mer.. så vi sa vi hörs när vi vaknar idag..
ska ringa han nu o se om han är vaken... !!!!

puss o krääm

Kommentarer
Postat av: JOhanna

haha inte lite folk nä, blev chockad över hur mycket folk de faktiskt var :D

2009-04-27 @ 11:58:54
URL: http://johannablom.blogg.se/
Postat av: Rebecca

elr hur, de va sjukt mkt folk ! :D

2009-04-27 @ 12:14:49
URL: http://beccaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0