Härligt!

DATE 2009-04-03 TIME 09:27:39

Sov verkligen ut inatt va så jäävla skönt, gick o la mig vid halv nio.
vrf jag gjorde de orkar jag inte ta upp blir bara depprimerad o sur.
vaknade av ett sms av Linus vid typ 4.a men somnade om igen
o gick upp klockan 7 i morse!

Nu är de bara två timmar kvar sen har vi lov o vi börjar 15 april igen !
ska bli så jäävla skönt o slippa gå runt här o ha dåligt självförtroende.

Bengt kommer om en halvtimme med 3200:- till mig som jag ska
lämna in till resan! allt har ordnat sig typ så vi ska åka! kul kul..

Klockan tio ska jag ringa till jobbet jag sökt i strömstad. varje gång
jag ringt innan har personalchefen, Stig, alltid lyckats vara borta haha
men nu sa hon Madeleine, som har svarat varje gång jag ringt, att
han ska vara inne vid tio.. får hoppas att han är de denna gången
o hoppas verkligen att jag får detta jobbet ! vill verkligen de.

När vi slutar ska jag åka med Göran (min lärare) hem han ska låna
mammas massagebänk, han o hans fru ska gå på massagekurs i
helgen och dom var tvungna att ha med sig en egen bänk o eftersom
Görans fru går på massage hos mamma så känner dom varandra lite
o Göran o jag känner ju varandra mer än väl haha! så aah..

Sen när jag kommit hem ska ja installera mobiltbredband på min
privata bärbara data! Jeppe (min bror) ska låna den under helgen
han ska på innebandy cup i örebro. Så har han något att roa sig med
på bussen o när han inte spelar :)

puss o krääm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0