Hemma elr?

DATE 2009-04-18 TIME 16:58:07

ska jag vara med Linn o dom ikväll ?.. jag vet med all sannolikhet att jag
kommer bli depprimerad idag.. haha blir alltid de när linus ska ut  o dricka..
inte för att jag tror att han ska göra något med någon annan utan att jag är
osäker i mig själv, svårt att förklara känslan. men känner mig så jävla
älcklig o ful.. o att han kommer se massa snygga tjejer med allt som inte
jag har.. en sorts avensjuka kanske de är .. äsch jag vet inte o orkar inte
gå djupare in i dom känslorna heller !

kom hem för ca. en halvtinmme sen .. o nu ska jag äta lite "frukost" haha.
bättre sent än aldrig ! sen ska jag nog gå in i duschen o göra mig i ordning.
så jag är klar ifall jag nu ska ut.. annars sitter jag där om några timmar o
inte kommit någon vart.. för jag har haft beslutsångest elr inte veta vad vi ska göra.
saknar ju linn mkt, inte setts på några veckor ! inte hört en pip från henne..

hörs senare, hoppas ni får en bra dag!
puss o krääm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0