Hemma.

DATE 2009-04-16 TIME 09:53:06

Vaknade av klockan 06.45 somnade om till 07.11. Redan när jag
ställde mig upp kännde jag att jag inte skulle klara av att gå till skolan
idag.. Så jag gick upp o dusChade sen gick o la mig igen, mår sjukt
illa o hela kroppen känns helt tung. så jag ringde o sjuk anmälde mig.

gick precis in o kollade om de kommit något nytt avsnitt av The Hills
men de har de inte gjort.. men ser nu att de kommit nytt avsnitt av
The City istället :D sjukt bra ! nu ska jag kolla på de.. o vänta på att
Linus kommer hit, efter att han vart på arbetsförmedlingen.´

Måste bara säga gud vilken lyckost Kenza är, hon ska ju åka till
New York idag, och leva "The City" life precis som Whitney i serien jag
nämnde tidigare. Hennes flygplan går om en halvtimme ungefär.
man kan följa hennes resa i hennes MTV-Blogg .. kolla in den! :)

ne nu ska jag se avsnittet sen upp o äta lite frukost! käkade ett äppel
för en timme sen, men märker nu att min mage skriker efter maat !

puss o krääm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0