Hoppsan*

DATE 2009-04-21 TIME 15:00:04

Mobilen Väckte mig klockan 9.00 tänkte försöva mig lite idag ..
men somnade om helt.. vaknade lite senare gick ut o röke o kände
att de verkligen inte va någon mening med att gå till skolan så jag
la mig igen o vaknade typ klockan 13.00

linus o jag gick upp för en stund sen ! nu sitter vi o käkar frukost här
uppe på rummet .. jag vågar inte sitta där nere, när hans mamma har
bekanta hemma (A) haha.. jag äter frukost.. men linus ärter typ
potatissallad med kyckling!

var ju meningen att mamma o jag skulle till polisen i thn o ta mitt pass
idag men som vanligt blir de inte så!.. mamma ska ha meditation hemma.
så hon hinner inte :S fast att dom har öppet till 19.00 idag..
så de får bli på fredag tror ja! aja de tar ju ca. en vecka för passet att komma
o de är ju 34 dagar kvar till bulgarien! så de borde vi ju hinna!

nu spillde linus ut hela glaset med juice på mattan haha ! vi spiller hela tiden
va bara någon dag sen jag spillde ut mitt glas med juice på samma ställe!

puss o krääm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0