Hos Linus

DATE 2009-04-25 TIME 21:41:41

Linus o Daniel kom o hämtade mig för en stund sen, sitter hos Linus nu
o vi ska snart kolla film. hoppas den är bra (Y)

mamma berättade innan att anette o julia hade tagit upp henne på scenen
på stålverket igår o sagt att hon fyller år, så hade alla sjungit o grattat henne.
haha gud va pinsamt, så fick hon en födelsedags hatt hah !

blev även moster inatt :) för fjärde gången, en liten Petter blev de!
måste snart åka ner till väckelsång o hälsa på dom ! saknar alla där så mkt!

och så måste jag ju bara säga att fan va glad man blir av detta underbara
vädret typ 20 grader varmt, även fast jag inte vart på så bra humör idag
gör de ändå så att man känner lite gllädje trots allt.
känns som sommar! nu är de bara träden som ska bli gröna så är jag nöjd!

ha en bra kväll! kommer säkert uppdatera senare.
puss o krääm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0