humör svängningar

DATE 2009-04-02 TIME 16:20:10

är så jävla sur nu o jag vet inte ens varför, har varit svin förbannad
hela jävla dagen. Jag har varit tyken mot verkligen alla, fast jag vet
att folk bara har menat väl, så tolkar jag de som jag vill tolka de så
att jag har en anledning att säga något spydigt tillbaka. 'har du pms
elr?'
har jag hört ett antal gånger idag. Jag gör inte ens det med
mening, de bara kommer ut ur munnen på mig. tänker dumma o
onda tankar om hela världen just nu.

men samtidigt är jag jätte glad Linn o jimmy kom till skolan idag
så efter halv tre elr någt satt jag i cafeterian resten av lektionen.
Nu har jag iaf bestämmt mig att jag ska med till karolinerstugan
till helgen med; Linn, Fredrik, Jimmy, izabell, Robin S, annelie,
Fredrik S och Anton m.fl ska bli så JÄÄÄLA roligt :D fast tvivlar på
att de kommer bli lika kul som förra året .. men detta året blir vell
mer organiserat haha :D FAN VA KUL DE SKA BLI ! älskar äventyr!

Puss o krääm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0