Inte som jag tänkt mig.

DATE 2009-04-26 TIME 21:08:05

Åkte hem innan med 15.00 bussen efter att ha skickat ett sms till mamma 
strax efter 14.00 där jag skrev "grattis mamma <3<3<3<3<3 jag tar 15.00
bussen hem :) puss"... När jag kom hem så de första va att jag gick in i
köket, upptäckte att dom redann firat henne utan mig, trots att jag skickade
 sms.et.. blev besviken o Robin kom in o sa att de var för Maggan skulle o
gymma ? min första tanke var då "jahopp, skit i mig, maggan är ju säkert
ditt barn som vill fira dig" efter jag suttit i fem minuter ungefär i köket o bara
 undrat vrf.. så kommer mamma in, så jag frågade vrf dom firade henne
utan mig ? o hon sa med att de var för maggan då tänkte jag "jag skiter
vell förfan i maggan ifall hon ska träna elr inte"  aja men whatever..  "ta
lite tårta!" ah för de var ju säkert vrf jag kom hem för att sitta o äta tårta
själv i köket? så jag gick in på rummet..kollade klockan så var de 20
minuter tills bussen hem till Linus gick igen.. packade o gick ut till busskuren!

fick sitta på resecentrum o vänta en halvtimme på andra bussen. då ringde mamma
så pratade vi.. hon va besviken för att jag inte köpt något till henne o att jag inte
kom hem på morgonen som hon sa att jag hade sagt, vilket jag inte gjorde.
jag sa att jag skulle komma hem på eftermiddagen för de var då hon sa att
kalaset skulle vara.. och så sa hon att hon hade sagt till ALLA att vi skulle åka
o köpa present till henne på överby idag på morgon, som vi alltid gör..
men de hade hon inte sagt till mig och vi brukar alltid åka dagen innan ..
så jag trodde att robin jeppe o joy redan köpt paket till henne.
o visst att jag har vetat hela tiden att hon fyller år då o att jag skulle sparat
pengar som hon sa. men samtidigt har jag inte haft mkt pengar denna månaden
precis som alla andra månader, o min tanke med de var att jag skulle köpa
något fint i bulgarien när jag ska dit, vilket jag heller aldrig fick en chans att säga
för de känndes inte ett dugg roligt längre.. o de har jag tänkt ungefär sen två veckor
tillbaka när jag kännde att jag kanske inte kommer att ha pengar till hennes födelsedag.

nu är de som de är, om hon inte läser detta så tänker jag berätta de med paketet när
jag känner att de lugnat sig.. o jag ville inte berätta de som ett försvar mot hennes
"du vet ju när jag fyller år så då måste du ju ha planerat o sparat pengar"
eftersom att allt jag säger jämnt när hon o jag har en liten fajt är att jag "försöker
ge henne skulden, o anklaga henne till en massa grejjer" så kommer hon säkert
säga så om detta med, att jag försöker ge henne dåligt samvete" elr något, jag vet inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0