Kanske ;)

DATE 2009-04-15 TIME 23:40:44

ska nog börja använda mer bilder i bloggen tror jag, alltså i inläggen.
försöka ta några bilder om dagen. och lägga in i dess sammanhang.
brukar sitta o kolla runt i olika bloggar. o märker att dom som man
fastnar vid är oftast med mkt bilder o videobloggar..

eftersom att jag har ett rätt enformigt liv.. vet jag inte om jag någonsin
kommer få mkt besökare.. men tycker verkligen de är roligt att blogga..

har oxå funderat på om jag ska ha ett speciellt tema på bloggen som
kan locka folk hit! och att dom kommer tillbaka. Haha alltså om något
som folk blir intresserade av o starta diskussioner elr något? vettefan.

detta får med bli ett tråkigt inlägg utan bilder o helt oväsentlig test hah.
skulle ju igentligen sova nu.. mina ögon är hur trötta som helst, känns
som om jag har grus i dom. men när jag lägger mig går de verkligen
inte att somna. nog om de nu, nu ska ja röka sista nattblossen sen sova

Godnatt!
Puss o krääm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0