Mc Donald's

DATE 2009-04-27 TIME 20:54:08

Efter att sovit en stund efter skolan, så tog jag fem bussen hem till Linus
fick snabba mig hem till han lämna väskan, med datan o allt .. o kleta
lite foundation i ansiktet, kände mig fläckig! så tog vi halv sex bussen
till stan o byte till 65.an till Trollhättan. Så kom vi till siba, mötte Fredrik
o Fredrik utanför siba-huset. Sen gick vi in o stötte på Evelina sen Jonas
o Kriffen! Så gick jag in på Ginatricot o träffade Malin o Linn-san-so.
Hon testa dom underbart fina trashjeansen o en sjukt söt klänning..
Jag hittade världens sötaset väska, elr vad man ska kalla de.. så himla fin.
finns så himla mkt som jag vill ha därifrån nu. Måste ringa bengt!

sen gick Jag Linus Fredrik Fredrik Linn o Malin till Mc Donald's som vanligt
när man är på överby, de var ju meningen vrf jag o Linus åkte dit..





efter donken gick vi till bussen, malin åkte till stan med jonas o dom tror jag .
nu är jag o Linus hemma hos han :) får se ska  vell bara sitta vid våra datorer
ikväll som dom flesta kvällarna ! haha.

puss o krääm

Kommentarer
Postat av: sannie

någon ser bra ut

2009-04-27 @ 20:59:37
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0