Mornmorn

DATE 2009-04-29 TIME 10:59:01

har inget roligt att berätta alls. mysig morgon med älskling va de iaf :))



söt morris på bilden innan vi gick ut till bussen innan ! :)

känner mig lika skit idag, orkar inte.. o lite svar på tal; jag vet seriöst inte
vad jag ska göra för att de ska bli bättre, o jag vill inte jobba någon annan
stanns än här omkring, jag vågar inte de.. o allt de med hur jag ser ut, jag vet
hur jag ser ut, jag visar mig aldrig för någon, ingen ser de jag ser, för ingen
vet, jag gömmer mig så mkt som jag kan för att inte folk ska se mig heller.
de känns som att om folk ser hur jag igentligen ser ut, under lagret med
kläder så är jag inte lika mkt värd som kompis elr som dotter elr som allt.
o de är vell inget fel med att vilja vara smal? o med smal menar jag inte
kruvig, mjuk kropp, utan nästan så att benen syns, o fast o platt mage.
o de är de jag inte har, o de kommer jag aldrig få heller.. för jag har kurvig
kropp, o de är de som gör att jag blir ännu mer depprimerad o ännu mer
hatiskt mot mig själv. för de jag vill, kommer jag aldrig kunna uppnå
även om jag så skulle börja träna, visst jag kan få fastare kropp o finare
kurvor ist för slappa kurvor med fläsk, men aldirg rak på sidorna av magen.
o tro inte att jag inte försöker att tycka om mig själv, hela tiden försöker jag
tänka positivt, men de känns så falskt som att jag ljuger för mig själv.
o allt de igår blev kanske för mkt, vet inte, de känndes så som jag skrev..
de blir för mkt ibland..

Mini ska iaf köra bort mig till psykriatiska ungdoms blabalbalbalaba sen vid 12.50..
kanske kommer de kännas bättre efter att jag vart där elr tvärtom..

puss o krääm

Kommentarer
Postat av: susanne andersson

Att du går dit idag är ett sätt att ta tag i sitt liv..ett annat är oxå att göra saker man är rädd för..alla är rädda inför nya saker men man gör det ändå och då får man erfarenhten att det igentligen inte va så farligt och så vågar man göra ännu en grej och så vidare...så funkar livet..och en annan sak..du tror ar´tt du kommer att bli lycklig bara du ser ut som ett benrangel..ledsen att behöva göra dig besviken..du kommer må exakt lika dant hur smal du än blir..det är inte det handlar om..hur du ser ut..utan vad du ahr för syn på dig själv..:) Puss puss..älskar dig fortfarande...:)

2009-04-29 @ 11:13:57
Postat av: Anonym

Att du går dit idag är ett sätt att ta tag i sitt liv..ett annat är oxå att göra saker man är rädd för..alla är rädda inför nya saker men man gör det ändå och då får man erfarenhten att det igentligen inte va så farligt och så vågar man göra ännu en grej och så vidare...så funkar livet..och en annan sak..du tror ar´tt du kommer att bli lycklig bara du ser ut som ett benrangel..ledsen att behöva göra dig besviken..du kommer må exakt lika dant hur smal du än blir..det är inte det handlar om..hur du ser ut..utan vad du ahr för syn på dig själv..:) Puss puss..älskar dig fortfarande...:)

2009-04-29 @ 11:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0