No one knows

DATE 2009-04-19 TIME 17:01:29

Igår; Joel, Sandra, Krus o Therese kom och hämtade mig vi åkte till Fredrik S.
Jag skulle träffa Linn o alla där.. så stog vi utanför han o tjöta ett tag, sen gick
jag o Linn-san-so bort till Magnus o Malin, där var oxå Mini, Marcus o nån till...
Satt där i en timme elr något sånt o små drack. Jag, Malin o Linn gick sen upp
till torget, så mötte vi alla möjliga människor där, Emil, Kenny, Fredrik, Fredrik
Jimmy, Izabell, Norrback mfl. Så gick vi ner till skräcklan, där var det jätte mys!
Där nere var även Jonas, Joel, Sandra, Krus o Therese. fast va mkt folk som jag
inte kännde men de var kul ändå, satt runt brasan o drack, lyssnade på musik
o pratade! sen började folk dra sig därifrån o Jag Krus Linn Fredrik therese,
Jonas o Malin började gå hem mot Krus mamma, Malin gick till Magnus ..
Jacob kom o körde mig, Krus, Jonas o therese hem till krus morsa. Fredrik o Linn
gick dit. Den efterfesten gick väll sådär med allt. Mkt prat med Therese va de.
Jacob, Therese, Linn o fredrik körde hem mig sen. Ringde jeppe han fick öppna
dörren, för jag hade glömt nyklarna hemma, kom hem, ringde Linus, stenslockna.

orkar inte berätta om all skit som oxå va under kvällensgång.
vill helst inte tänka på de alls... förlåt iallafall Linus.

Idag; Legat i sängen senjag vaknat, va nyss ute o träffade Emma, pratade o
köpte cigg till henne o mig!.. nu ska jag gå upp ur sängen o ta något att äta,
efter de ska ja duscha, ska åka till Linus sen. vi ska la kolla på film o så antar jag..

puss o krääm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0