Nu får de vara nog!

DATE 2009-04-26 TIME 23:05:22

när jag kom hem till linus, undra han om vi skulle åka o köpa mat
på kvantum o göra "Pasta med klet" haha, kännde att jag inte orka
det så helt plötsligt blev de att vi GICK bort till pizzerian, de är ju helt
sjukt att jag gick med på att gå? fast de som känndes värst var nog
att jag åt pizza, kan ju inte säga att inte var gott, för de var helt gudomligt.
Grekisk kebbab pizza! finns nog ingen godare fetaost i hela världen!
älskar den.. iaf efter vi käkat satt vi kvar en stund, jag fick så ont i magen
haha.. på vägen hem sa jag till linus att han inte på en månad får bjuda mig
på varken pizza, elr godis, elr chips.. börjar få riktigt ångest inför sommaren.
sen gick vi på äventyr i skogen (på en liten stig) sen kom vi äntligen ut
och fick syn på en lekplats som sog väldigt lockande ut satte oss på en grejj.
linus fick cykla på den cykelgrejjen o jag satte mig på en sadel så jag
slapp att anstränga mig.. haha, fick iaf två bilder på Linus på cykel-grejjen.

 
underbart fin är han<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0