Rubrik

DATE 2009-04-05 TIME 17:40:31

Dumma dumma onda tankar. tänker väldigt onda och otrevliga
tankar just nu. jag kan inte hjälpa de, dom bara dyker upp i skallen
så blir jag depprimerad o förbannad. vet inte vad jag ska göra för att
få dom o sluta påverka hela mig o min omgivning.. känner knappt
igen mig själv, har aldrig vart sånhär innan! de är nog bara för att
allt är så mkt seriösare nu än va de var innan. brukade inte bekymmra
mig om saker, de blev som de blev, o blev de fel så berodde de inte
på att de va fel på mig o jag tänkte att de är inte jag som går misste om något
men nu är de tvärtom, jag bekymmrar mig om allt, om små saker,
blir de fel, måste de ju vara jag som gjort fel, för att de ska bli fel o det är
jag som förlorar allt. brukar inte binda mig så hårt kring saker o ting.
för då blir de inte jobbigt när man måste släppa de.  men nu sitter jag
verkligen fast! o jag vill inte släppa o jag tänker inte de heller.
men om jag någon gång måste de, dör jag! kan inte ens tänka mig ett liv utan dig<3
de måste vara kärlek, mitt hjärta slår fortare så fort jag hör ditt namn även
om de inte är dig de handlar om, allt runt omkring mig påminner om dig.
de är så jävla äkta, jag känner mig tillomed älskad, vilket jag ALDRIG gjort innan
inte ens av min familj. så fort jag inte är med dig, längtar jag så de gör ont i mig.
jag kanske låter helt besatt? haha men de är jag nog, besatt av din skönhet
o din underbara kärlek. Älskar dig Linus överallt, mer än livet. du är värd de bästa
i världen, jag önskar att jag kunde ge dig allt, verkligen ALLT!
 jag gråter nästan bara av att tänka på dig, Glädje tårar för att du finns i mitt liv.
Älskling jag tror mer än någonsin på själslig kontakt - För bättre än dig, det finns inte,
har man redan det bästa i sitt liv, kan inget/ingen ersätta det, Jag älskar dig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0