Rekord igen!

DATE 2009-04-28 TIME 10:34:39

woohoo, igår hade jag 26 unikabesökare.. fasiken rekord!
fast hade vart roligt om ni kom tillbaka med! haha..

Nu sitter jag iaf i skolan, kom hit för en halvtimme sen..
får se vad som händer idag! känns som en jobbig dag
venne vrf.. går ju idag till 13.50 o sen i morgon till 12.30
för att i morgon ska jag till Psykriatiska ungdomsteamet
för de var en som hade ringt återbud så jag fick den tiden
ist för nästa månad! blir toppen..



nu står memil o pratar med mig ! haha ;D han är bäst på allt. (sägerhan)
nu ska jag iaf gå o tigga en cigg av någon! (mini, robin elr barkis)
haha.. ha en bra dag, jag uppdaterar säkert om en stund igen.

puss o krääm!

Kommentarer
Postat av: Savefors

Åhh så snäll du är :)

Säger till :)

2009-04-28 @ 12:45:14
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0