Ryggont

DATE 2009-04-21 TIME 21:04:18

Precis gjort klart Jennys blogg design! blev rätt bra, hon blev jätte nöjd o de är
ju de viktiga ! tog ungefär 3-4 timmar.. har verkligen inte rört mig alls idag.
känner i ryggen att jag suttit förlänge på samma sätt, gör sjuukt ont!
gått ner på toa o rökt är ungefär hur min dag har sett ut..

Imorgon ska bli kuul, ser verkligen framemot spex-fotot! skulle vilja ha en tröjja
som ligger hemma, på mig i morgon.. men de är ju inte mkt att göra åt..
om jag inte går upp typ halv 7 och tar bussen hem då.. sminkar mig o sånt hemma..
men skulle inte tro att jag kommer orka de haha! de skulle vell vara om jag går
o lägger mig innan tolv.. men de är inte heller så troligt!

puss o krääm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0