SÅ!

DATE 2009-04-06 TIME 02:54:32

nu har jag suttit i flera timmar med den dumma bakgrunden haha
nu är de äntligen som jag vill att de ska vara .. så nu är de bara
den nya headern kvar att göra! :)

åkte hit till Linus innan klockan 19.00 typ :) köpte med cola o ostbollar.
ostbollarna har vi redan proppat i oss. o colan sjunger oxå på sista versen.
jag har suttit o försökt komma på hur jag vill ha min bakgrund sen dess
o krånglat har de gjort o allt har blivit tvärtom. men jag är ju n00b när de
gäller bloggdesign än så länge ;D Linus har iaf spelat Cs sen jag kom hit
o han verkar inte ha några planer på att lägga av heller ? ;P fast att han
börjar jobba om typ 11 timmar :P

Är trött som fan o har hur ont i magen som helst o jag ser ingenting verkligen
sitter o kisar med ögonen så mkt så att dom nästan är stängda helt haha
måste se väldigt rolig ut. ojoj va de bubblar i magen hööhmm.

har inget mer vettigt att skriva :) så nu ska jag gå ner o röka o
sen fixa iordning dom nedrans madrasserna o all skit på dom!

Godnatt !
puss o krääm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0