Ser bra ut

DATE 2009-04-03 TIME 13:20:29

har precis pratat med Stig, personal chefen på Gotte biten i strömstad, om jobb
han berättade lite om jobbet, mest kassa blir de och påfyllning av varor.
96:- kronor i timmen ganska bra. Han sa att han hade mkt o göra just nu
eftersom dom ska öppna en ny affär. Så frågad han lite frågor o så :)
de känndes bra iaf, o han lät posotiv. han ska höra av sig på måndagen vecka
16 alltså den 13 april. hoppas verkligen ja får jobbet..
räknadelite o om jag nu får heltid, 40 timmar i veckan så tjänar
jag typ 16000:- i månaden  ungefär 12000:- efterskatt o de är helt okej för mig !



har lite svårt att se mig själv jobba i en godis affär :D haha !

nu vettefasen vad jag ska göra. hum, Linus kommer om någon
timme. ska la kanske ta o städa elr något annat nödvändigt :)

puss o krääm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0