Sista lovet

DATE 2009-04-08 TIME 14:15:36

Godmorgon! kom på igår att de är de sista lovet ever för mig  o alla andra som
tar studenten detta året.. USCH va hemskt! får ju fan ångest..

yäyä vaknade för en timme sen typ.. fortfarande inte gått upp ur sängen
är sjukt röksugen men orkar inte, mitt huve värker o har så himla ont
i ryggen, dumma kropp!

får se vad som händer idag? Inget som vanligt antar jag, Linus ska kanske
o lana hos tom.. tråååk. Ska iaf ringa sofia sen, om linus ska till tom..
för jag vill inte vara själv o hon sa att hon skulle bo hos mig nån dag på lovet :D
får se hur de blir med de..

känns som att jag inte har några vänner längre? träffar inga nu för tiden..
Linn känns längre bort än vanligt.. jaja, orkar inte klaga de är la mitt eget fel :P

nu ska jag nog gå upp o röka den efterlängtade ciggen, o ta mig lite frukost!
blir nog en skit bra dag! elr inte. tråkigt väder med!

puss o krääm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0