Smart tjej!

DATE 2009-04-23 TIME 21:04:41

Eftersom jag kom på att dom 'The Hills' avsnitten jag satt o kollade på,
var länkade från Mtv.com.. så kom jag på nu att jag kan kolla om dom ligger
långt före där med 'The City' med.. och visst är de så ! hela 7 avsnitt före.
skillnaden är ju att de inte är textat på Mtv.com som de är på Mtv.se
kan faktiskt vara glad över att jag gått i skolan o lärt mig engelska hah!
så nu har jag massa "nya" avsnitt o kolla på ! WEEEEY..
Linus spelar bara ändå så "viktigaste matchen" sa han att de va hehe..



blev på bättre humör direkt när jag kom hem till Linus, som vanligt !
tur att han finns.. hade gått under om han inte fanns o gör mina
dagar ens värda att kämpa sig igenom ! jag älskar dig<3


puss o krääm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0