Som vanligt..

DATE 2009-04-13 TIME 18:16:25

har jag o linus inte gjort något idag.. vaknat, ätit, han spelar, jag kollar anime.

Stig från gottebiten (jobbet jag sökte i strömstad) skulle ringa idag sa han.
men de har han inte gjort så antingen fick jag inte jobbet, elr så ringer han
inte idag för han är ledig, de är ju röd dag idag.  får vell se om jag hör nått
ifrån han senare i veckan. kanske inte ska hoppas för mkt, eftersom jag blivit
rätt lat med jobb sökandet sen jag pratade med han, han lät ju positiv o allt.
men de gör han vell med alla såklart..

det är dåligt med nya bilder.. men de finns inte så mkt att fotografera ..
jag blir typ bra på var 100.onde bild som tas på mig.. o med tanke på att jag
inte tar så värst mkt bilder på mig själv. tar de ett tag innan de blir någon
som är tillräckligt okej för att visa för er!!

nu ska jag kika runt lite på Bdb och Fb sen blir de nog
något avsnitt av Buso Renkin .. en rätt spännande anime
på 26 avsnitt allt som allt! :) perfekt.

vad gör ni idag? :)

puss o krääm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0