spännings huvudvärk

DATE 2009-04-10 TIME 02:21:20

det har jag nu o inte lite heller! har så himla ont i ansiktet..
pga. att när jag sitter vid datan för länge.. så blir min ögon
Jätte konstiga, ser typ helt suddigt.. Jag får sitta o spänna hela
ansiktet för att kunna se.. o nu har jag kramp i varje muskel
i hela fejjan..och jätte mkt spännings huvudvärk. är nog
dags för mig att sova nu. så mitt huvud får slappna av några timmar.

sofia gick hem för någon timme sen, haft en jäte rolig o mysig dag
med henne :) måste börja ses oftare tycker jag :)

Nu ska jag sova så blir de fortare i morgon :) o då kommer nog
linus hem från tom :P saknar o pusssa på han <3

Godnatt o sovgott!
puss o krääm

Kommentarer
Postat av: Malin Caarne -FASHIONISTA

Jobbigt med huvudvärk :(

2009-04-10 @ 13:51:20
URL: http://faaashionista.blogg.se/
Postat av: Sofia

ja lätt =)

2009-04-12 @ 20:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0