Spex

DATE 2009-04-20 TIME 12:33:01

Haha vi ska ju ta "roliga-korten", spex-korten på onsdag. Alla säger ju att Industri
är ett "mans-dominerat" program.. Vi är ju 5-tjejer i våran klass och vi ska ha alla
killar i koppel på fyra ben framför oss :D så kul ska de bli. haha ! kan tänka de
framför mig.. fan va fult! haha.

sitter i skolan och får som vanligt inget gjort.. Gunnel sa till Göran att de är förmånga
som störs av att jag sitter med datan vid samma bord som dom jobbar.
de är ju fan inte jag som visar alla andra video-klipp, alla vill ju visa varandra..
o så råkar jag ha en data.. så dom fick se två filmer på 3 minuter ungefär..
och gunnel säger att jag sitter hela lektionen o visar filmer o grejjer.
så nu ska ja lämna tillbaka datajäveln o skita i hela kursen.. kommer ingen
vart ändå, den ända nackdelen om jag länmar tillbaka den är att jag
inte kommer ha någon datan själv. eftersom laddaren till min andra bärbara
började brinna :S och min stationära har min lillebror precis fått låna som server-data.



nu ska jag lägga överallt på denna datan till USB-minnet.. så lämnar jag in den
när vi slutar.. så blir de inget mer tjöt på idiot-gubben. o idiot-gunnel!

puss o krääm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0