Stress

DATE 2009-04-30 TIME 14:29:22

Hej nu ligger jag i sängen efter en väldigt hektisk morgon. började med
att vi vakna? no shit sherlock! haha. gick upp softa..



sen skulle jag o linn hem till mig fort o hämta kläder till ikväll o köpa cigg till emma.
Dennis stampe o Sofia kom o hämtade mig o Linn ! Dennis har fått sitt
efterlängtade körkort idag :D grattis vännen!



så kom vi hem till mig iaf, o upptäckte att de var låst hemma o jag hade
inga nycklar.. så vi fick ringa hyresvärden, Sven, så han kom efter 15 min
o öppnade hem dörren ahah! snabbt in o hämta de vi skulle ha o sen
gick vi ut o så kom Dennis o dom igen o hämtade oss o körde oss
till Linus igen !

När Linus o Fredde gick o skulle lämna tvätt så kom jag o Linn på att vi
skulle göra frukost haha.. så vi tog fram två ägg var sin en macka o yoghurt..
Linn började diska o jag göra i ordning maten..  jag skulle steka ett ägg till
Linn.. de gick jätte bra att steka, första gången jag steker ägg haha.
dessvärre hällde jag socker ist för salt på äggen så dom smakade röv.
haha trots att både jag o Linn smakade på "saltet" innan ja la de på ägget
i stekpannan.. HAHA gick ikke o äta.

nu har vi iaf ätit upp o Linn står o diskar för 50 kronor som Linus lovade henne.
så snart ska vi börja göra oss i ordning inför kvällen kommer bli jätte kul
hoppas jag om de blir som planerat! fast de blir de ju nästan aldrig.

puss o krääm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0