Suppee

DATE 2009-04-09 TIME 05:33:12

ojoj crazy kväll :) böjade lungt .. Sandra o joel kom o hämtade mig så
körde vi nathalie hem till jonas i fräääzz. sen drog vi hem till dom
drack o drack o drack o drack o kärebarn hah! tangera på två pers :P
ska inte hända igen :D elr vad säger du sandra? jävlar va de tog i skallen..
sen kom iaf stampe kenny tompa o emil.. då blev de mer liv.. sen kom
ines o carro oxå.. vettefan hur de går för alla ? ines o tommy gick de inte bra för
och inte joel o sandra heller :/ aja. hoppas de löser sig.  satt hemma hos
dom o blev onyktrare o onyktrare.. kul kväll! i början .. sen va de vell med kul .
med blev bråk. (som vanligt).. slutade iaf med att alla drog..jag o joel o sandra
va kvar.. o hur gick de ? åt helvete ! joel fick för sig att köra mig.. onykter hem 
o inga cigg hade jag o ingenting.. tillslut bestämmde jag mig för att gå hem
efter ca. 10 minuter så kom de en bil på vägen så ja lyfte tummen haha!
och gissa vem som stannade? JO tobbe :DDDD av alla människor.
herregud vilken tur :D underbara-bil-körande-människa-05.00-på.morgonen!
så jag slippte att gå hem ! nu ligger jag i sängen o är grymt trött o aah onykter är jag
fast inte överdrvet :) bara lagom! (intresseklubben antecknar) nu ska ja iaf sova.

saknar älskade underbaraste Linus :/<3 blir tomt o svårt som satan att sova :(
finns inte så mkt mer att göra än att försöka sova.. Älskar dig Linus<3
hoppas du har de bra! :) nu är klockan 05.33! godnatt

puss o krääm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0