Tjoloolo

DATE 2009-04-09 TIME 21:16:10

Sofia har vart här i några timmar nu :) hon gick hem nyss. men lämnade
hennes data o sånt här. hon skulle bara hem och äta o kolla om hon har
någon bra film hemma, hon bor ju på samma gata så de är inte långt hehe.

innan så kom iaf joel o sandra o hämtade oss så åkte vi hem till Linus
ingen va hemma där, men frågade om de va okej att jag åkte dit o kollade
om jag hade glömt min externa hårdisk där. men de hade jag inte..
när vi kom hem igen gick jag in på min brors rum o kollade om han hade den.
hittade inte den så jag blev frustrerad o satte mig i sängen, mitt på den haha :D
den låg under täcket ;P brabra!

har suttit o kollat på massa videobloggar från kissie haha. aah ska inte klandra
henne, alla har olika åsikter, o min är att hon verkar rätt blåst, inte bara för att
hon har platina blondt löshår och lika mkt smink som en annan använder på
ett helt år utan för aah hennes sätt helt enkelt. hon är la säkert en smart tjej
men vet inte om varken hennes ansikte elr röst är ämnat till videobloggning..

nu ska ja skriva till linus på msn hur mkt jag saknar han :)

puss o krääm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0