Trollhättan

DATE 2009-04-24 TIME 14:34:57

Tjugo minuter efter jag kom hem kom mamma och så åkte Jag mamma
julia o anette till Trollhättan, släppte av julia o anette på siba, så åkte mamma
o jag o tog mitt passfoto. får de nästa måndag efter som de är röd-dag på fredag..
efter de åkte jag o mamma oxå till siba.. gick runt o kollade i affärer, åååh dom
har så mkt fint på gina nu :( gemig gemig... mamma köpte mascara o ett linne..
jag skulle få dom trashjeansen på gina, men dom satt helt galet.. va alldeles för
stor i låren o rumpan, inget snyggt alls, synd att de inte var stretch-jeans. då hade
dom vart perfekta.. aja ska iaf ringa bengt idag.. så ska jag fjeska lite, elr ah
han har ju lovat att han o jag ska åka o shoppa snart! o de vore ju synd o missa
all fint som finns nu !



ska snart ner o hjälpa anette med lite grejjer till mammas födelsedagsfest idag..
hon fyller igentligen på söndag, men dom ska fira henne idag :) men först
ska jag ta en lång efterlängtad dusch !

senare ska jag till linus, får se vad vi ska hitta på !

puss o krääm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0