Hej blogg

DATE 2009-04-12 TIME 23:01:51

förlåt för dålig uppdatering!

Gårdagen;
Linus o Jag va hemma hos mig hela dagen, bara myste!
sen så duschade jag o gjorde mig i ordning, för ovanlighetens skull
hade jag ögonskygga! :) två olika färger! haha. Gick iaf bort till almgatan
o hälsade på Linus pappa o massa folk ! kul att träffa han äntligen,
har ju trots allt varit tillsammans över ett halvår nu! haha.

efter de kom Brainebus o Emil w. o hämtade mig o Linus vid marierokyrkan.
så åkte vi hem till Linus en snabbis han bytte om o så.. sen till Öxnered
och hämtade vin hemma hos Bengt! :) så åkte vi bort till Krus,  när vi kom
skulle alla dra till skräcklan. Så stampe åkte med oss bort dit !

ibörjan va de bara jag, Stampe, Dennis, Linus, Emil, Ines, Tommy tyyp
sen så kom ALLA andra! izabell, jimmy, krus, pata,linda, jessica, fredrik,
vessby aah! jag kommer inte ens ihåg alla, va mkt folk o roligt va de!
va utomhus vid lekplatsen på skräcklan, i flera timmar.
jag hade bara 5 dl vin, blev lullig på de. sen fick jag öl o sprit o gud vet allt!
onykter blev jag iaf. sen drog vi upp till torget, käkade o tjöta med folk!

till slut fick vi iaf skjuts hem av tessan o morgan, jag o linus satt i bagaget.
när vi kom hem gick vi o la oss direkt. de va min påskafton!

Idag; vaknat o vart bakis hemma hos mig hela förmiddagen, vid halvåtta
kom Johan o hämtade oss, så åkte vi till tom i thn o hämtade Linus dator.
sen bjöd johan oss på McDonalds. gott gott GOTT! :D

nu har vi vart hemma hos linus i någon timme :) vi ska sova här inatt.
imorgon är de ingen skola o de ska bli väldigt skönt, är även lediga på
tisdag med! underbart med långt lov! de är ju mitt sista lov någonsin så!

nu ska ja kolla vidare på taueringar är grymt sugen! vet att jag vill ha
en yin o yang tattoo, på något sätt känns yin o yang så nära mig,
japp de skulle verkligen vara en tatuering för mig!

puss o krääm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0