Vänersborg

DATE 2009-04-05 TIME 00:36:12

Linus o jag åkte ner till stan så gick vi hem till Johan (hans mammas kille elr nå)
så lagade vi tacos o käkade o så :) pratade lite o blabla. så försökte vi få tag i
något roligt folk o dricka me..  eftersom nästan varenda kotte är i karolinerstugan
så hände inte så mkt.. Jag o linus gick iaf till Kvantum o kötpe snickersglass o
tamponger, nödvändigt! så åkte vi hem till han ..



vi har suttit här sen dess o inte gjort något. druckit lite öl vid datorerna.
nu är linus nere o gör nudlar o jag ska göra i ordning madrasserna :)
så ska vi lägga oss o kolla på family guy. nana ska bli såå skönt o sova, älskart!

har även gjort om min blogg lite. ändrat bakrundsbild o så, men blir aldrig riktigt
nöjd så ska göra de seriösare någon dag (när jag orkar) ne nu får ja fixa madrasserna
innan linus kommer upp :)))

vill bara berätta att vänersborg är en döö tråkig stad, funderar du på att flytta hit..
gör inte de! fast iofs blir de vell så roligt som man gör de till aja nog med babbel.

Godnatt!
puss o krääm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0