Värdelös

DATE 2009-04-02 TIME 18:16:31

fattar fan inte vrf just jag av alla människor på hela jorden! va tvungen o
födas just i denna kroppen med detta sinnet. VRF I HELVETE JUST JAG?
jag vet inte något alls just nu, vet inte vad jag vill med mig själv? jag har
inga drömmar elr framtidsplaneringar ? jag har inte ett endaste intresse.
jag ser på mig själv som den fulaste människan som någonsin satt sin
fot på denna planeten.. (om man ens kan kalla mig för människa?)
finns fanimig inget så avskyvärt elr så betydelselöst ? finns ju ingen
meningen med min existens, jag tillfredställer inte en jävla kotte.
varför är jag så jäävla svag? fattar inte vad jag har gjort för att förtjäna detta
piss livet? från dagen då jag föddes så har inget varit normalt, verkligen INGET!
o tänk inte ens tanken "de stämmer ju inte" för ni känner mig inte? INGEN
känner mig, inte ens jag själv. o inte ens hälften av mina vänner vet något
om min uppväxt. de tror vell fan att jag är som jag är? när jag i hela mitt
liv blivit sviken, till o med innan jag va född.. tro fan att jag någonstanns
på vägen blev såhär. hade ju varit konstigt annars...
om jag hade varit lite starkare som person hade jag gått o tagit mitt liv nu
men de är jag inte, så jag ligger vell kvar här o förbannar min existens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0