Wake me up when september ends

DATE 2009-04-28 TIME 22:09:48

blir så depprimerad, de är så mkt jag vill ha.. jag måste ha ett jobb :S
allt hade varit så jävla mkt lättare ! o jag har för helvete sökt överallt
utom hos kommunen, o dom lär vell inte heller ha några nu.. jag ger
fan upp snart.. får la gå på soc :S fan va värdelöst.. NEJ ALDRIG att
jag gör de.. men samtidigt måste jag ju ha pengar, för att ens få bo
hemma :S mamma sa för några veckor sen att hon inte kommer ha
råd att ha mig hemma ?.. kul o höra... jävligt roligt.. vad gör jag hemma
som drar så himla mkt pengar då? är ju fan knappt hemma. äter hemma
typ 3 ggr i veckan..  tvättar? o min lilla säng lampa som drar el ? de är
ju inte så att jag får massa grejjer hit o dit.. o hon betalar inte kläder m.m

vill inte att de ska bli sommar... för jag kommer gå i precis samma kläder
som jag gjort sen i höstas.. har fan inte ens en student mössa :S elr
student klänning?.. skiter fan i hela studenten tror jag.. har förhelvete
inte ens en bikini till bulgarien/sommaren, för de finns bara fula i min
strlk. vill bara hoppa över hela fitt-sommaren så jag slipper visa mig..
så jag slipper gå i bikinin som jag inte har.. så jag slipper känna mig
värdelös o äcklig.. o så att alla andra slipper sitta o spy på sanden istället
för att ha roligt o bada o spela vollyboll o ha ett bra sommarlov..

nu ska jag gå o duscha o slita mitt redan snus-torra o sönder slita hår.
ha en godnatt!

Kommentarer
Postat av: fia

ibland överdriver du verkligen becca ;/ jag vet hur du känner, men det löser sig alltid. på ett eller annat sätt! något sätt måste det väl finnas du kan tjäna pengar på? städa hos någon eller något liknande. och prioritera det du VERKLIGEN behöver ist för att köpa t.ex ett flak öl. hoppas det löser sig :) <3

2009-04-29 @ 00:33:06
URL: http://diarybyfia.blogg.se/
Postat av: susanne andersson

Håller med föregående talare...du skapar ditt eget liv. gumman och väljer själv hur du vill ha det..

Som jag sa igår ansträng dig mera och sök inte bara i vänersborg utan runt om kring..göteborg..lidköping..mm...ryck upp dig nu och ta tag i ditt liv och sitt inte som ett offer och tyck synd om dig själv. Det hjälper dig inte..Älskar dig..puss

2009-04-29 @ 10:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0