090802

DATE 2009-08-02 TIME 15:23:03

Igår: Jag och Linn åkte hem till Linus efter en stund kom även Fredde hit med. Ytterligare lite senare kom Dennis och Emil och hämtade Linn, mig och Linus. Vi åkte med enda till Strömstad det tog typ 1timme och 20 minuter,så lämnade vi Linn hemma, när vi åkte hem tog det 58 minuter till Båberg, låg mellan 140-160 typ hela vägen (utom där vägarbetet var) gick sjukt snabbt hem :P Vi åkte till Trollhättan och hämtade upp Frida. Vi körde till McDriven och stannade utanför Brl för att käka.. Emil spillde ut HELa sin milkshake i framsätet och mellan handbromsen och sätet haha. Sen körde Dennis hem mig och Linus! vi la oss och kollade lite på monsters vs aliens.



Idag: Jag har inte hunnit göra något än så länge, vaknade för en timme sen typ, har kollat runt lite på bloggar och så. Nu måste jag gå från datorn för Linus ska läsa på teorin!

puss o krääm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0