090821

DATE 2009-08-21 TIME 11:54:50

Godmorgon! får se vad denna dagen har att erbjuda :) jag gissar på att de blir att sitta här hos Linus i stortsett hela dagen. Fast de är ju fredag så de borde ju ändå hända något i denna gråa och regninga stad.

Ser ni att jag lagt till en bakgrundsbild i inläggsruriken och även i rubrikerna i menyn :) blir ganska bra faktiskt, om jag får säga det själv. Ska ändra lite med de så de ser bättre ut, så att inte texten börjar så nära kanten :)

så himla skönta att få utväxten färgad också ;D färgen räckte till nästan hela håret :) brukar köpa två färger. Nu köpte jag bara en, tänkte bara färga utväxten, men så blev de färg kvar så smetade mamma in de med i skallen! perfekt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0