Ännu en helt obetydlig dag

DATE 2009-08-28 TIME 03:54:27

okej kanske inte så himla obetydlig, men har inte lyckats åstadkomma några underverk alls! Legat halva dagen i Linus säng och ca 20 minuter i Linus bil och resten av kvällen i soffan i vardagsrummet med datorn och tv.n.

klockan är nu väldigt sent och imorgon kommer mormor och moster + kusinerna klockan 13.00 och firar mig, det är verkligen på tiden tycker jag :) har precis gjort mig lite bubbelvatten som jag tänkte dricka och så ska jag kika runt lite till på hemsidor/bloggar och så! goodnight fokes!

Kommentarer
Postat av: Elin

sv; åh tack så jättemycket! Ska verkligen kolla upp det! :D

2009-08-28 @ 06:23:00
URL: http://ilini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0