Äntligen fått det att funka!

DATE 2009-09-01 TIME 00:45:04

Wooohoo nu funkar den äntligen! den rutan med massa bilder som åker förbi i den! visst!, den har sina brister! inte helt perfekt. Som till exempel att rutan är helt vit när man kommer in här på Beccaaaa.blogg.se och efter ca 7 ½ minut så blir rutan helt tom igen och börjar om typ.. Skitsamma de ser ju bra ut under tiden :) nu ska jag bara hitta på hur min header ska se ut, de är trots allt den som är de jobbigaste att göra (enligt mig) Egentligen vill jag har ca 4 bilder på mig själv och mitt namn men vet inte om de kanske blir för mkt bilder nu ? med tanke på den nya grejjen där med rullande bilder! humhum. Ska nog sätta in en presentation av mig själv i menyn iallafall :) under profil bilden, sen tror jag att jag ska flytta upp "sök-knappen" till under presentationen :) jaja vi får se hur de blir!

xoxo Becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0