Barrappapappapapaaa

DATE 2009-08-01 TIME 04:28:21

woohoo :) är hos älskling nu :) innan så kom Linn, Linus, Sven, Jimmy, Fredrik, Izabell hem till mig ! så satt vi och förfesta, sen drog vi till Krus och fyfaaan va roligt det var.. de kommeer bilder och videor i morgon ! asså seriöst Linn är ju den roligaste som finns i hela världen, Bajs fyffän ;) haha. efter att vi vart hos krus  i några timmar ville han in till stan och träffa johanna, jag och Krus hoppa över stängslet haha och in bakom bajamajorna. Efter lite bugg med en gubbe träffa jag Rebecka ! vi lurade killar att vi va lesbiska så vi fick öl och cider! haha for free. sen smög jag på Linus (gick bakom han hur länge som helst utan att han märkte det!) sen beslöt vi oss för att dra hem! och vi har inte bråkat :D och de är våran 10 månaders dag idag <3 hörs i morgon .

Jag och Linn på Krus toalett haha









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0