Dumma skalle

DATE 2009-08-05 TIME 05:23:31

helskotta vad ont det gör i mitt huvud och sova kan jag inte heller. Så himla frustrerande! Ligger och tänker för mycket på massa saker som t.ex. att jag snart fyller år, vad jag ska önska mig, hur mycket pengar jag får, vad jag ska köpa m.m haha. Det jag kom fram till är att jag bara ska önska mig överby-present kort, ni vet sånna som funkar i alla äffarer på hela överby köpcenter! på så sätt får jag en begränsning med ett väldigt stort utbud! perfekt för sånna som mig som inte kan hålla i pengar utan att nästan bokstavligen kastar bort dom! 13 dagar kvar nu tills jag fyller år och jag längtar verkligen! finns ju ingen bättre dag på hela året :D de är den enda dagen på året som jag får all uppmärksamhet från familjen! suveränt :D

nu ska jag göra ett försök till, till att somna. Men först nattblosset<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0