Första steget mot mindre bröst

DATE 2009-08-25 TIME 13:05:48

ringde ju vårdcentralen innan, angående bröstförminkningen. Först fick jag vänta en timme på att dom skulle ringa upp mig, och när dom väl ringde upp, frågade jag om en tid till att träffa en läkare och förhoppningsvis få en remiss. Då sa dom att dom hade för lite datorer och doktorer denna veckan, så dom bad mig att ringa nästa vecka när fler doktorer är tillbaka efter semestern!

Sen läste jag att man kan ringa direkt till sjukhuset man tillhör, i mitt fall Näl! så jag ringde till Växeln på Näl, där visste hon inte riktigt vart hon skulle koppla mig vidare. Så hon sa att hon kopplar mig till ortopeden först, sen sa hon att jag kunde ringa efter 14.30 om jag ville bli kopplad till kirurg mottagningen. Hos ortopeden knappade jag in mitt personnummer följt av mitt hem nummer! Så nu ringer dom upp mig runt 14.35 i eftermiddag. Alltså om ca 1½ timme! hoppas att de är rätt ställe nu!  Är inte sur över att de tar tid, för de visste jag ju att de skulle ta, men är däremot lite grinig att hon inte visste vart hon skulle koppla mig, inte speciellt kul att vänta två timmar och sen få reda på att de är fel ställe hon kopplade mig till! för att sedan behöva vänta ytterligare någon timme för att komma till rätt mottagning..

nu ska jag fördriva tiden med att först städa undan på golvet så att jag kan träna flowin :) och sen ta mig ett efterlängtat bad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0