Freeesh

DATE 2009-08-25 TIME 16:29:52

Precis kommit ur duschen, de var vekrligen helt underbart att bada, och de var behövligt efter ett svettigt pass flowin. Visst att jag blir helt groggy i huvet efter att jag har badat och håller på att svimma men de är fan så värt de! Känner mig lugn och harmonisk och mycket piggare också!

Pratade med en ortoped innan och som jag trodde, hade hon kopplat mig helt fel. Men de är bara att börja om igen. På torsdag ska jag ringa till vårdcentralen igen! och kolla då om dom kan boka in mig på en tid hos läkaren! de är ju bättre att ringa och kolla ofta än att sitta och vänta och missa chanser! Jag vill nu! är alltid sån, vill jag något vill jag göra de direkt, finns inget värre än att vänta! fast som tur är har jag även bra tålamod!

Jag vet att de är dåigt med bilder och
de beror på att jag inte har något
att ta kort med förtillfället! hållut.

Nu ska jag gå och ta rena underkläder från tvättstället sen gå ut och röka! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0