From one bed to another

DATE 2009-08-20 TIME 19:56:14

har mer eller mindre bytt säng från Linus till min, legat hela dagen hemma hos han i hans säng och nu tänkte jag ligga resten av dagen i min säng hoss mig.. Pratade alldeles nyss med min älskade vän Linn på msn, hon sitter i Magaluf i Spanien och gottar sig. Hon kommer hem på lördag och jag längtar så de känns ända ut i tårna!



Mamma ska iallafall färga mitt hår idag så fort hon har fått lillebror i säng! :) blir svart igen, kännde att de verkligen var dags nu att färga utväxten, mitt hår har blekts så himla mycket nu under sommaren!

Jag hoppas innerligt att jag får tillräckligt pengar på söndag av släkten så att jag kan ha råd med hårförlägning igen. var trots allt nästan två år sen jag la av med de nu och har inte alls fått lika långt hår som jag hoppades att jag skulle fått efter två år!

jaja, over and out fokes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0