"Full fart" hela helgen!

DATE 2009-08-17 TIME 14:36:35

Fredag - Vaknade jag till av ett glatt sms av Linus "Jag har körkot!! :D" stog de! grattis älskade! Efter de kunde jag inte riktigt somna om så jag tog upp min bok  "räcker de att jag älskar dig?" och läste ut den, verkligen jätte bra!. Låg kvar i sängen en stund, men beslöt mig för att få någonting gjort så jag gick upp, städade mitt rum och tvättade lite kläder. Klockan 12 ungefär var jag klar och la mig ner i sängen för att vila lite, men jag somnade! klockan 13.20 vaknade jag igen och gick och duschade, sminkade mig och fixade håret.

Linus hämtade upp mig! så åkte vi hem till han och hämtade Julia + hennes kompis Anneli tror ja hon heter, så åkte vi upp till blåsut och hämtade Novalie på dagis, körde ner dom till stan. Jag och Linus gick hem till Sven och väckte han! så tog vi med han ut, först hem till Lillen, som ikke var hemma sen hem till Ted och Anki, Anki va hemma så vi att och pratade med henne ett tag, hon skulle ut och springa.

Vi gick till kiosken och köpte glass och satt och tjöta i bilen en stund! Linus pratade med Dennis så vi åkte och mötte han, Stampe, Kenny och Emil W. bakom älgen! Vi drog bort till Rut en stund och sen åkte vi till Siba, Dennis tvättade bilen och så. Linus, Sven och jag drog hem till Tom och hämtade han! Linus fick sina priser från cs-cupen. Vi åkte till siba igen och tom köpte ett örhänge *blingblingbitch* sen till McDonald's och Tom (och lite jag) bjöd på 2 cheesburgare till oss var och en liten cola var!
Efter vi käkat bar de av till Vargön igen hem till Lillen.. Fredrik och Fredrik ringde och frågade mig om jag kunde köpa öl till dom och de var ju helt ok eftersom att vi hade också tänka att köpa lite gott och dricka! Vi åkte till stan, lämnade Sven, tog ut pengar, mötte F & F, väntade på Sven, köpte 4 flak (mitt var gratis som vanligt) åkte och lämnade 2 flak till F & F.

Så började vi dricka lite och körde till Trollhättan-saab. Mötte Dennis, Stampe, Kenny, Sara och Emil W. där street racet skulle vara. Stannade bara en stund jag och Linus åkte och hämtade hans mor på hennes jobb och körde hem henne. Så tog vi med oss lite väskor och påsar och körde hem de till Johan. Sen drog jag och Linus också bort till street racet igen. Hade kommit betydligt mer folk nu från 3 bilar när vi åkte till typ 100 när vi kom tillbaka! Johan, Lukas, Albin m.m hade också kommit dit :) vi var la där och kollade i ungefär en timme kanske. Sven åkte med Johan och Lukas till Vänersborg, när vi skulle köra hem till Tom var ända vägen på den vägen där street racet va! Linus ville egentligen inte tävla men de kom några gubbar och ställde sig brevid oss och började gasa och skirka och så körde dom iväg och Linus kunde inte låta dom vinna så han gasade han med och körde om dom på tvåan ;) haha. vi var vell hemma runt 00.00 skulle jag tro!



Lördag - När vi vaknade så började Linus städa lite i rummet. Såkom Oluf och lånade datorn, han bjöd oss till TG på hans 40års fest :) Efter de åkte vi hem till mig en snabbis, lånade Jeppes dator och Linus skrev ut kontoutdrag, och så lånade vi två CD-skivor av Robin, jag tog med lite kläder och så åkte vi hem till baby igen! Satte oss och började ladda ner låtar till CD-skivorna tog en jävla stund, jag gick in i duschen, sen laddade jag ner några låtar som jag ville ha med på en skiva med! sen sminkade jag mig och så. Linus försökte verkligen få de att funka att bränna ut skivorna i hans dator. Men det funkade inte alls. Så vi åkte snabbt hem till mig. Gick till grannen och lånade hennes dator. tog vell 15-20 minuter att bränna dom där. Sen snabbt hem till Linus så skulle vi plockat upp Catherine och Novalie så dom slapp gå till TG i regnet. Novalie hade fått magsjukan eller något så vi fick åka till TG utan dom.

 På TG var de massa fint folk haha, kännde mig lite obekväm, men de gick jätte bra, de bjös på öl,vin,cider & läsk. De var jätte trevligt och de var verkligen skit god mat och god efterrätt (trots att jag bara smakade lite på efterrätten, kännde mig illamående).
Efter Oluf's presentöppning smet jag och Linus! tror att de var då vi åkte bort till Statoil och tankade för 23kr haha skrapade ihop de sista pengarna vi hade. Sen åkte vi upp till Stampe och satt där och kollade på en film en stund. Vi tog med oss Stampe och så åkte vi till Vänersborg. Stampe tankade bilen för 23 kronor exakt likadant igen haha 23.04, Pinit. Stampe och jag drack mina öl, vi åkte till Sven en stund och sa hej. Sen skickad Rikard W ett sms och undrade om Linus kunde köra dom från Trollhättan till Frändefors för 100kronor visste tänkte han så åkte vi och hämtade han och hans tjej, lämnade av Stampe också. Jag var nästan full då haha, men höll masken för Linus ganska bra tror ja :D haha. Vi åkte hem och la oss och kollade på en film som jag somnade ifrån.



Igår/söndag - Vaknade med lite huvudvärk, men efter lite mat blev de bättre! :) Jerry ville att Linus skulle hämta han och köra runt han lite nu när han fått körkort och så, så vi åkte och hämtade han, Jerry tankade 100 kronor. Vi bara gled omrking lite överallt hem till Dimitri m.m Efter att vi åkt runt med han ett tag, släppte vi av han och åkte hem till Linus en stund.

Sen gick vi hem till Daniel och så åkte vi med han hem till mig och jag hämde fisk-spö och vatten. Vi åkte ut och fiskade! dock blåste de så himla mkt. Jag fastnade med 5 krokar och alla försvann och en sån klump försvann med så jag var rätt grinig och struntade i att fiska! 3 fiskar fick dom bara, vi brukar få över 10 annars. Runt klockan 20 så var vi så jäkla hungriga allihopa så vi åkte till La vacca och beställde 3 pizzor. Hur gott som helst var de! Jag sprang upp till mig efter vi käkat och hämtade rena underkläder och mjukisbyxor. Sen åkte vi och lämnade Daniels bil och gick hem till Linus tog hans bil och åkte ända ut till Jocke Bjarnell och hämtade han och körde han till vargön. Efter de körde vi hem Daniel och vi åkte hem! och la oss relativt tidigt!


det blev ett långt och bild-tomt inlägg.
glömde helt bort att ta bilder under helgen
men har en video som jag lägger upp senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0