Hemma hos bby

DATE 2009-08-05 TIME 16:28:02

nu sitter jag hemma hos Linus han har precis dushat och jag har kollat på! :) haha. Lurade Linus att jag inte orkade komma in till stan så han blev skit sur haha. Så åkte jag med mamma när hon ändå skulle till Brålanda och hämta min bror. Linus blev vell lite förvånad när jag stog i dörren till hans rum 5 minuter efter att jag sa att jag inte orkar komma.

snart kommer mamma och hämtar oss igen och så ska vi åka till Hemköp/Netto och köpa godsaker till ikväll! Usch vad dåligt att käka chips varje dag haha. tredjedagen nu på rad som jag dricker läsk och äter chips på kvällen. Igår drack jag en läsk själv och 3 fjärdedelar av min chips påse. Funderar faktiskt på att sätta igång med flowin igen! det har faktiskt stått ganska mycket om de sättet att träna på i tidningar! och nu när jag inte har något för mig på dagarna så borde jag kunna klämma in 30 minuters träning varannan dag!

eftersom jag fick så bråttom till Linus så hann jag inte borsta tänderna. Nu skriker Linus "Becca, du borstar tänderna nu!" haha sötskrutten<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0