I morgon händer det grejjer!

DATE 2009-08-31 TIME 01:12:09

Jag ska ringa till vårdcentralen, ringa skatteverket och så ska jag gå till banken och fixa något! vet inte vad jag ska fixa riktigt haha! men Linus vet så jag hoppas han kan följa med eller åtminstone förklara för mig så jag förstår och inte står där inne på banken som ett fån!

Linus och jag har pratat lite, så nu ska vi söka jobb överallt runt om i Sverige (förutom i norrland) ;D och den som får (om vi nu får) de bästa jobbet, d.v.s med bäst lön! dit flyttar vi haha ;D helknäppt! och tror inte att de kommer bli något av de, men de är roligt att leka med tanken! Tänk att bara flytta iväg, ifrån allt & alla här hemma. Från vännerna, familjen, tryggheten som man faktiskt har fått här i Vänersborg under domma åren.. Spännande med nytt men lite skrämmande samtidigt! hade JAG fått bestämma hade vi flyttat till Stockholm direkt, utan tvekan. hihi nog om det nu!

Linus hämtade mig innan, så nu ligger jag ner bäddad i hans säng, ska dock gå upp nu och gå på toa, sen gå ner och röka och så ska vi nog kolla på någon film innan vi lägger oss :) Godnatt fokes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0