I'll never let you go Jacket!

DATE 2009-08-30 TIME 19:46:19

haha lite parodi på Titanic, Rose: I'll never let you go Jack! Jag verkligen älskar min nya jacka! så himla snygg är den :D vill ha på mig den precis hela tiden! underbar är den!

Jag och Linus var nog inte hemma i sängen förens 06.30 idag på morgonen! vi vaknade runt 13.00 och så gick vi upp och efter en stund åkte vi till Siba och jag köpte jackan på Veromoda! sen tog vi McDriven och köpte mat till oss och Robin och Simon och åkte hem och käkade! Sen kom Mini utanför mig en stund så satt jag och han och rökte och pratade lite! verkligen längesen vi sågs!  Efter de gick jag upp och Linus åkte hem! Just nu ligger jag väldigt gött här i min säng med datorn i knät och godis i en skål brevid! :) tror nog att de blir så att jag kommer ligga här hela kvällen. kanske hittar på något med Linus men vet inte ännu!

Puss&Kram Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0