Jag har vänt dygnet

DATE 2009-08-14 TIME 01:39:54

.. totalt , ligger vaken till mellan 05.00 - 08.00 varjedag, jag får sova i några timmar bara sen är de alltid någon som väcker mig.. Jag blir så himla sur när jag inte får vakna av mig själv! Nu är klockan 01.30 och jag ska gå och göra mig varm oboy och två ostmackor, har trots allt bara ätit lite fil idag, eller igår, sen jag vaknade!

jag vet att jag uppdaterar väldigt dåligt, men väntar på att sladden till min bärbara ska komma på posten så jag kan börja blogga och fixa min design. Jag beställde den för två dagar sen så jag hopppas att den kommer i morgon , annars kommer den nog på måndag.

over and out fokes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0