LAlala

DATE 2009-08-20 TIME 13:15:42

vad jag har tråkigt, Linus är i skolan och jag har inte orkat göra någonting. I morgon MÅSTE jag verkligen fylla i papprena från soc :/

Har verkligen bestämt mig till 100 nu att jag ska göra bröstförminskning. Ska ringa vårdgarantiservice så jag först får en vårdgaranti för en undersökning där man måste uppfylla vissa mått. Uppfyller jag dom måtten så får jag de betalt av landstinget! hoppas verkligen de, orkar inte med att gå runt och ha ont i ryggen, nacke och axlar hela tiden. Mår väldigt dåligt psykiskt av det också. plus att de är inte roligt att betala 500:- för en Bh. Det finns inga kläder som passar eller sitter bra heller!

Over and out fokes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0